11 dagar

Utanför mitt fönster så har jag ett mega-hus. Eller mer en herrgård. Sjukt stort iallafall. De har hållit på i dagar med att sätta upp juldekorationer. Det är lyftkranar och massa av arbetare som sätter upp ljusslingor i träden, runt fönstrerna, balkongerna. Det blir ganska fint faktiskt! Lite kul bara att de har lyftkranar och hela trudilutten!

Har även kollat på flygbiljetten hem, jag har 10 timmar att döda medans jag väntar på nästa plan. Wihoooo! Men det gör ingenting, för kommer vara så glad att jag tar hoppsa-steg mellan affärerna! Haha :)

Har för övrigt pratat med både mamma och pappa idag och åhh vad skönt det är att höra deras röster! Känns som man är lite närmare då på nått sätt. Gud vad skönt det ska bli att komma hem och träffa alla igen! Förhoppningsvis så kommer december/januari bli helt underbar! Kommer ju hem den 12de, den 24 är det julafton (suprise jag vet) den 26 åker jag till Gran Canaria i två veckor. Jag klagar inte, verkligen inte! Nu tycker jag bara dessa 11 dagar (men vem räknar?) ska gå fort!

På fredag ska jag ha min sista utgång här! Lite sorgligt faktiskt! Men kan ju alltid komma och hälsa på, har redan sovplats i Ulrikes nya lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0