lalallaa

Mitt internet är knäppt och kommer och går lite som det vill..

Den här veckan har iallafall börjat jäkligt skönt. Eftersom skolan är slut så kan jag gå och lägga mig igen när jag slutat jobba, kvart över nio. Helt underbart skönt. Sover tills jag vaknar :) Igår vaknade jag vid tolv, gick till gymmet, åt lunch och pluggade sen lite inför provet imorgon. På kvällen, efter jobbet, så gick jag till Karina och vi kollade på Sagan om de två tornen, den förlängda versionen. Jäklar vad mycket man missat. Och jäklar igen, sagan om ringen-nörden inom mig har kommit fram igen. Illa... Visste ni att Aragon har förlängt liv och är därför 87 år gammal? Hade jag ingen aning om. Haha, hej nörd.

Idag så, förutom att sova och gymma, så har jag börjat packa! Har sorterat ut alla kläder, vilka jag ska ha med mig, vilka jag ska slänga/ge bort och vilka som ska med om jag har plats. Dock kom jag på att jag nu packat ner alla snygga kläder och jag har inget att ha på mig de kommande dagarna, förutom det jag ska åka i. Haha, glömde liksom av onsdag, torsdag och fredag.

Tvillingarna hade en liten modevisning för mig tidigare idag, tog en massa bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0