Perfekt tajming

Japp, nu var helvetesdagen snart över! Nu är det bara den bra delen kvar! 10 i åtta så hämtade Sid (rektorns son) mig, Ulrike och Karina och körde oss till Higlands College. Från 9 till halv fyra satt vi och skrev prov. Lagom kul. Sen var det att åka direkt hem och börja jobba. Kom en halvtimme sent, så jobbade över en halvtimme. Så från åtta till aa... nu så har jag inte ätit mer än en kitkat. Wehoo. Av någon anledning är jag inte hungrig längre. Men oroa er inte, snart ska jag till Karina som bjuder på lax och potatisgratäng. Muuums!

Just det ja. Min natt var inte speciellt rolig. Tajmade in provdagen med världens förkyldning, sov inte alls bra, vaknade med huvudvärk och ont i hela kroppen. Jag har inte kännt av någon förkyldning alls och så kommer det på provdagen. Hade jättesvårt att koncentrera mig på läs-delen, huvudet bara dunkade och jag kunde knappt hålla ögonen öppna för jag var så trött. Men förhoppningsvis gick det bra ändå!

Nu fick jag ett sms från Karina som sa att jag kan gå över nu, så hej då!

Om det är någon som har missat, så säger jag det igen, JAG KOMMER HEM PÅ LÖRDAG! Det ska bli så underbart att krama mamma och pappa. Ska aldrig gå såhär länge utan att krama dom, det är en sak som är säker! Älskar er båda, jättemycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0