Sista utgången!

Idag är det dags för min sista utgång här i Jersey! Blandade känslor, kommer bli tråkigt att lämna alla kompisar här, men samtidgt så skönt att åka hem! Trots att jag jobbar imorgon bitti så kommer jag inte ta det lungt för 5 öre! Haha, får la vara lite trött och må lite dåligt imorgon, de får ju skylla sig själva om jag inte är på topp när de ber mig jobba en lördagsmorgon. Är ledig nu på eftermiddagen istället. Ska snart pallra mig till gymmet och sen får jag nog gå förbi nån affär och köpa mig något att äta, det finns seriöst ingenting här. Eller jo, överdrift, det finns en massa yogurtar med chokladbitar i och sånt, och bröd + pålägg, men det kan jag ju inte stå mig hela dagen + natten på.

Ikväll ska vi iallafall ha en liten förfest hos Nanna, fast det är bara jag och Karina som kommer dit, hon fick inte ta hem fler. Så de andra möter vi inne i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0