Stansted Airport

Nu sitter jag pa stansted airport och har ung. 2 timmar att doda. Inte sa farligt om man tanker pa hur mycket jag har vantat idag! Haha, fy fan vilken lang dag det har varit. Alarmet ringde 04.30 imorse och da hade jag gatt och lagt mig 1.30 eftersom jag och Karina var pa bio, middag och promenad i hamnen. Usch vad jag  kommer sakna henne...
Det ska bli hur underbart som helst att komma hem, men det finns en hel del att sakna i Jersey. Jobbet kommer jag inte sakna, men barnen (vissa stunder, haha) men framfor allt Karina, Nanna och Ulrike. Kommer sakna de andra med, men dom tre kom narmast. Nar jag kom hem igar kvall (natt..) sa hade barnen stallt fyra kort vid min dorr. Alla hade en liten halsning och de hade ritat korten sjalva. I Marias (Maria ar min favorit, haha) sa lag det ett armband och hon hade skrivit lite mer an de andra.

Haha, lite hemskt, men en sak jag defintivt inte kommer sakna ar Donna och Brendan. Igar tillexempel, jag forvantade mig typ en hej da middag eller nagat iaf, men inte det. Jobbade precis som vanligt.

Lamnade aven ett brev till nasta au-pair dar jag skrev att jag vet hur ensamt det kan vara i borjan och att om hon ville sa kunde hon kontakta Nanna eller Karina. De har sagt att de garna traffar den nya au-pairen, sa varfor inte. Onodigt att vara ensam onodigt lange om Karina finns tva minuter bort liksom. Skrev aven min e-mail ifall hon ville kontakta mig.

En annan sak jag kommer sakna ar den har bloggen! Haha! Jag gillar ju att blogga har. Kommer inte radera den, men kommer inte skriva i den mycket mer. Kanske kommer upp lite bilder som jag inte lagt upp eller nagot sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0