Varierad kost?!

Donna ringer mig nästan varje dag och ber mig göra ordning mat innan de kommer hem. Inga problem alls, problemet ligger väl i att hon alltid ber mig sätta på chicken dippers och pasta. Chicken dippers är typ en torrare form av mcNuggets. Förra veckan åt dom det 4 dagar i rad. På torsdagen så sa Christina att de alltid äter det och att hon får ont i magen av det. Jag förstår henne, klart man får ont i magen av samma mat varje dag. Så igår när hon ringde och bad mig sätta på Chicken dippers och pasta så gjorde jag även iordning lite andra rätter, så dom kunde välja. Donna kollade konstigt på det andra och jag sa att Christina får ont i magen av samma kost varje dag. Vet ni vad hon svarar? Äsch, bry dig inte om henne, she´s just being difficult! Hallå eller? Dina barn äter samma mat varje dag! Idag ska jag hämta barnen vid bussen vid kvart över fyra och då ska jag se till att de äter något helt annat. 

I början trodde jag hon trodde att jag inte kunde laga någon annan mat, men jag har visat flera gånger att jag kan det, så förstår inte vad som är problemet.

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Det var konstigt, man borde ju tröttna på att äta samma mat varje dag =S Trivs du i Jersey?

2009-12-02 @ 16:21:56
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0