beslutsångest

Tänkte gå ut idag men regnet öser ner och mina fönster vibrerar av vinden, så jag tror jag skippar det idag, var ju trots allt ute igår. Men, om jag ska ut, så ska jag inte gå fören om en timma, så jag har tid att bestämma mig.

Köpte en kofta och ett hårband i stan idag.

Det största problemet just nu är dock att jag gick ner för att äta något för ett tag sedan. Jag värmde upp något som var typ pasta med spenat innuti och ost utanpå. Så sjuukt äckligt. Så fort ingen såg så slängde jag alltihopa. Vilket leder till att jag nu är jättehungrig. Har bara ätit frukost idag. Kan ju inte direkt gå ner och göra mig mer mat. Istället för att tro att jag har anorexia så kommer dom typ tro jag  har bullimi istället, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahhahahahahhahahaha! Ajje, du är så kul! Du skulle gått o köpt dig något :D

2009-11-29 @ 12:52:32
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0