Change of plans

Det blev inte riktigt som vi planerat igår. Jag missade bussen och eftersom det typ aldrig går bussar på kvällen här så fick jag gå ner. En halvtimme på en kolsvart väg i skogen. Var ju ganska rädd, kan jag ju säga. Tänkte på alla möjliga hemska saker, även vampyrer, haha! Aja, kom fram tillslut, jättehungrig, så vi satte oss på en resturang och åt middag. Det är fortfarande Tennerfesten (det ska egentligen bara vara i oktober, men de har förlängt den) så åt tre-rätters för 10 pund. Nanna kom inte, så det blev bara jag och Karina, men vi hade det väldigt bra ändå!

Ikväll ska vi på bio, har ingen större lust att gå ut när det bara regnar hela tiden.

Har börjat kolla på en ny serie, Vampire Diares! Så sjukt bra! Så skönt att, när man jobbat klart, kolla på en serie.

Nu ska jag till gymmet och sen åker jag nog till stan en stund.


Kommentarer
Postat av: Emma

snygg blogg :*



alllting bra med dej såhär en lördag?:D

2009-11-07 @ 13:51:58
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0