Lördags kväll



Igår var jättekul! Väldigt mycket folk bara! Det var inte alls så många som klätt ut sig som jag trodde, lite tråkigt faktiskt! Har nog sett mer utklädda på vanliga helger än igår faktiskt.

Haha, det här är lite kul. Jag var klar två timmar innan jag skulle gå till bussen, vilket var väldigt segt eftersom jag inte hade något att göra. Men så ringer Karina och säger att hon trodde att klockan var åtta, när den egentligen var sju, hon hade missat att ställa om den. Hon hade skyndat sig jättemycket och fått skjuts ner av sin host-pappa, eftersom hon trodde vi redan var där. Så jag säger att jag kan åka ner till St Aubin för att sitta på Boat House med henne och vänta på dom andra. Så jag tar på mig skorna och ska gå till bussen och då ser Donna hur jag ser ut och hon ba men guud, du ser ju fantastisk ut! Så tvingar hon mig att hämta min kamera och hon hämtar sin kamera oså får jag stå där och le sjukt fånigt medans hon tar typ 100 kort.

 Aja, det var inte det som var grejjen. När jag går mot bussen så ringer Karina igen och säger att hon krockade med en servitör och hennes klänning gick sönder. Så hon är tvungen att GÅ upp, eftersom det inte gick en buss fören om en timma, ocb byta klänning. Eftersom jag inte ville gå tillbaka hem, efter det hej-dåandet o allt, så säger jag att jag kan komma och möta henne, hade ändå andra skor med mig. Så går på en grusväg, klockan är typ halv åtta och det är kolsvart! Ser inte ett skit! Så när jag tycker att jag gått väldigt långt utan att möta henne så ringer jag och frågar vart hon är. Hon ba men jag går ju den vägen vi alltid går! Svarar att jag också gör det och förklara vart jag är någonstans. Hon ba men jag är ju vid vår busshållplats! Det visade sig att hon gått den vägen vi faktiskt brukar gå, men ibland går vi en annan väg och det var den enda jag kunde komma på, hade inte en tanke på att hon tagit genvägen. Så det var bara att vända och gå tillbaka, allt som allt så gick jag väl på den där vägen i kanske en halvtimma. Mitt lockiga och fina hår var mer eller mindre platt när jag kom till Karina!

Själva kvällen var däremot jättekul! Vi började som sagt i st Aubin där vi satt på The court house och drack lite drinkar innan vi tog bussen till stan.

Vaknade upp med världens huvudvärk, men det var det värt! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0