Söndagskväll

Har precis kommit hem från The boat house där jag var med Ulrike och Nanna. Åt ju även en sen lunch i stan med Nanna innan. Mycket mysig dag, om man bortser från vädret. Helt sjukt vad det blåser! Fick skjuts in en bit av Donna, hon körde förbi mig när jag väntade på bussen och frågade ifall jag ville ha skjuts in till stan. Hon släppte mig en bra bit utanför stan, så det var en bit att gå och herregud, fick typ springa för att vinden blåste så mycket. När jag skulle hoppa ur bilen så tog vinden tag i dörren så den öppnades med världens kraft, trodde den skulle gå av typ. Att stänga den var typ helt omöjligt så Donna fick dra i den från insidan och jag fick putta på från utsidan! Helt sjukt! Havet är ju jättenära så det är väl en del av anlednigen.

oooj, det blixtra precis! Tur att jag är inne!

Mamma skickade lite bilder från idag, mamma ställde ut Milla för första gången! Det gick tydligen bra, men de vann inte, fast de fick ett fint utlåtande.


Min otroligt fina mamma med världens bästa hund! <3
Fick även en bild på min älskade lillebror, gud vad stor han har blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0