Fredag!

Mitt internet kommer och går lite som det vill verkar det som, så om det inte kommer något blogginlägg på ett tag så vet ni varför!

Jag har fått min jacka nu! Mamma skickade ju ett till paket, min älskade dunjacka! Den kom igår och jag är överlycklig över att den faktiskt kom fram! Dock är det för varmt för att använda den än, igår kunde man gå utan jacka här, men jag tog på mig den ändå när jag skulle till gymmet på kvällen. Fick en del konstiga blickar, men det skiter jag i, haha!

Åhhh, ikväll (eller kväll och kväll, klockan sex) är det NEW MOON!!!!!! Ahhhh, som jag har längtat!!!

Igår på gymmet så var det en kvinna brevid mig som gjorde benövningar samtidigt som hon läste. Såg inte vilken bok det var, men efter en stund så började jag tänka lite på det. Tänkte att den enda boken jag någonsin skulle kunna vara så besatt av att jag tillochmed vill läsa den på gymmet skulle vara Twilight-böckerna. Tror ni inte det är Twilight eller? Haha, en kvinna i 40-50 årsåldern sitter och läser Twilight på gymmet! Ganska sjukt ändå! Men den är ju helt fantastiskt bra så egentligen förvånar det mig inte.

Fick ju ledigt idag, så jobbar bara nu på morgonen, ska bli hur skönt som helst! Däremot så måste jag jobba imorgon, från halv nio till ett, för att jag är ledig idag. Jag som trodde jag fick ledigt idag för att jag satt barnvakt i fredags... Nepp, inte det.


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Vad är det för konstigt att läsa Twilight i den åldern????

Puss

2009-11-20 @ 16:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0