Godislöfte!

God morgon!

Filmen igår var.. hm. Konstig och rolig typ.

Jag och Karina har avlagt ett godis och kak-löfte! Inga mer onyttigheter innan jag åker hem!
Detta huset (och Karinas) kryllar av kakor, godis, glass och läsk och när det inte finns någon "riktig" mat så är det jäkligt svårt att inte äta godis typ. Så, nuu ska det här bli nyttigt! Haha :) Naturligtvis ska jag inte dricka läsk eller äta glass heller, men det gör jag inte så ofta och det blev typ ett för långt namn om det ska heta godis, läsk, glass och kak-löfte.

Vi bestämde oss på bussen in vilket gjorde att jag fick köpa en flaska vatten till bion! Haha, det var nog första gången det hände!

Nu ska jag snart till Les Quennevais och gå på step up. Har smsat Karina, hon kanske också skulle med, men hon sover nog..

Missade att publicera detta inlägg, skrev det vid 9-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0