hej hopp

Har precis ätit upp min sushi som jag köpte i stan idag, där jag var med Karina. Varför är det alltid så att när man inte har pengar så hittar man hur mycket som helst som man vill ha och när man har pengar så hittar man inget? Karina hittade två par skor och ett par byxor och det enda jag kom hem med var min sushi. Fick skjuts in till stan av Macieq och Christian, men vi hamnade i världens kö så det hade nog gått fortare med buss ändå...

Igår var jag, Karina, Matilde, Christine och Nanna och åt lunch innan vi gick på bio. Såg Harry Brown som handlar om en äldre man som hämnas på ungdomsgäng som mördat hans bästa kompis. Den var verkligen jättebra, men fan vad läskig den var ibland. Satt bokstavligt talat med jackan över mig för att jag inte vågade titta.

Imorgon så har vi "mock-exam" vilket är en prov-exam, vi ska öva på att göra provet. Det börjar dock kvart över nio och jag slutar ju jobba då, så får hoppa över hör-delen och komma så fort jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0