Helt vilse!

Åh, har precis kommit tillbaka från en stört lång promenad. Gick helt vilse! Gick ner till st Aubin och tänkte gå en annan väg upp, den man åker om man tar taxi hem. I början gick allt bra, men gick väl i min egna lilla värld så måste missat skylten. Gick iallafall på en jättesmal bilväg i kanske två timmar, utan att veta var fan jag var. Alla skyltar är ju på franska! Tillslut, precis när jag funderade på att vända och gå tillbaka så kom jag ut på ett ställe där jag kände igen mig, dock inte alls där jag skulle komma ut egentligen. Jaja, det är väl det enda spännande jag har gjort idag! haha :)

Och för er som undrar, jag vet att Öis åkte ur allsvenskan idag och att IFK förlorade. Ingen bra dag för göteborgare alltså...

Ha en bra söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0