Ingen bra dag alls.

Jag gick till puben igår ändå, vet inte om det var värt det dock. Ingen av de jag brukar vara med, bara en massa i 30-årsåldern som inte pratade alls bra engelska. Oså två stycken jag känner iof, tyska tjejer. De hade varit ute och det var det enda de pratade om. Så jävla tråkigt hade jag. De bara malde på om hur kul de hade haft det och så fort jag försökte säga något så avbröt de mig efter kanske 10 sekunder. Känns roligt. Så skulle jag ta 11-bussen hem, men så kollade jag på söndagar istället så bussen gick inte fören 11.25. Och jag hade ändå så jag var där en kvart innan eftersom jag hade så tråkigt. Så, satt där i det jävla pissvädret och frös med min lilla skinnjacka, eftersom den andra fortfarande är pisseblöt. Inte för att den är så himla varm den heller men...

Gud, någon har vaknat upp på fel sida idag... Inte så konstigt dock, det är fortfarande pissväder ute och familjen verkar tycka det är en bra grej att inte ha värme på, så det är skitkallt i huset. Är jätteförkyld just nu. Åhhhhh!

Hoppas ni är på bättre humör än vad jag är på!



Kommentarer
Postat av: sarah.nu

JAG ÄR GLAD!

2009-11-04 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0