Jag har bestämt mig!

Igår var jag, som jag kanske skrev innan, hos Karina. Vi lagade tacos, kollade på X-factor och på film. Hur mysigt som helst! Hon passade Emilie, barnet hon har hand om. Åh, herregud vilket underbart barn! NU  kan jag tänka mig att skaffa barn, har blivit lite avskräckt, haha! Millie är 6 år och väärldens sötaste! Vill bara ta med henne hem typ.

På dagen var jag i stan och köpte en klänning, älskar den! Köpte även lite armband.

MEN! Den stora nyheten är väl att JAG HAR BESTÄMT MIG! Jag kommer stanna i Sverige efter jul!
Bestämde mig igår när jag pratade med min älskade pappa. Detta var det jag innerst inne ville, men det var så mycket "jag borde" med i tankegångarna att jag inte visste varken ut eller in. Jag är så överlyckig över att jag har bestämt mig, ni fattar inte hur mycket jag har tänkt på detta.
Har bara ett liiite problem kvar. Att berätta för Donna. Fy fan. Kommer inte bli roligt. Hon ville ha ett svar för tre-fyra veckor sedan och jag sa att jag kommer stanna. Ska försöka prata med henne idag, om jag träffar henne, de är typ aldrig hemma på helgerna.

Idag ska jag och Karina hitta på något, har inte bestämt vad än bara.

ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: sarha

jag är glad ( i lagom mängd ) att du kommer hem! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2009-11-15 @ 12:50:52
Postat av: Ida

WIIIIIE! :D Då kan du komma o hälsa på mig i stooooockholm :D

2009-11-15 @ 17:35:17
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/
Postat av: juliee

kul att du kommer hem :)

2009-11-16 @ 18:14:24
Postat av: SofiaBlad

Det fixar du, älskar dig!

2009-11-16 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0