Jäkla Sverigetid

Åhhh! Jag gick ut en timma tidigt till bussen! Igen! Min dumma dator ställer om sig till Sverigetid hela tiden, utan att säga till.
Ska luncha med Nanna i stan och ikväll blir det The Boat house med Ulrike för en drink.

För övrigt så har jag läst halva Twilight nu. Och började igår morse typ. Har typ 200 sidor kvar. Får typ göra upp ett schema över hur många sidor jag kan läsa per dag, vill att den räcker i typ 11 dagar till. För New Moon ska jag läsa direkt efter och den ska jag ha på vägen hem, så jag har något att göra, det blir en lång dag. 7 på morgonen lyfter planet, tur att det är en så liten flygplats här att man slipper vara där 2 timmar innan. Flygplatsen har nämligen inte öppnat så tidigt! Hahahaha! Landar i Sverige 20.55. Hej hopp lång dag! Och då tar båda flygresorna max typ 3 timmar tillsammans. Det är en 4 timmars lång bussresa mellan flygplatserna och sen en jäkla massa väntan på de olika flyplatserna. Men om jag har min New Moon så kommer jag överleva.

Faaan, nu har det börjat ösregna! Hoppas det slutar om 25 minuter, för då ska jag gå.

Ha en bra söndag, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0