Last nite

God morgon! Fasiken att jag ska vakna så tidigt då! Har varit vaken sen tio över sju! Förkyld med världens huvudvärk. Fast huvudvärken har jag nog från gårdagens bravader! Haha :) 

Gick hem till Karina vid kvart i åtta, blev bjuden på vin av hennes host-pappa Stephen och passade även på att använda hennes platttång. Blev lite halvlockigt hår, blev väldigt nöjd men det regnade ute så det var ju förstört efter 10 minuter ute! haha! På bussen till stan så träffade vi en massa människor som varit på en killes födelsedagsfest där alla var utklädda till hippies. De var ute på en barrunda och frågade ifall vi ville följa med. Så det gjorde vi! Dock bara till en bar för sista bussen gick och vi hade ju bestämt med de andra inne i stan.

Träffade Sonja, Matilde, Christina och en annan Angelica på Traders, en klubb med världens skönaste musik. Dansade som galningar tills det stängde och sen gick vi vidare till La Cala, som väl kanske inte var någon höjdare, musiken var sådär och alla som var där var typ sliskiga spanjorer och turkar i 30-40års åldern. Men vid den tiden så var det ändå dags att åka hem så det var lungt!

Vill ni veta en pinsam sak? Jag borde inte skriva det här med tanke på vilka som läser, men vafan. Jag hade nog druckigt lite för mycket och jag vet inte riktigt vad som hände, men lutade mig mot baren, men det var liksom ingen kant där, utan öppningen där barterndrarna går in. Ramlar rakt bakåt, in i baren. Fy fan vad ont jag fick! Bartendrarna blev ju inte allt för glada och jag tänkte att det var lika bra att gå. Eller... Karina tyckte det var lika bra att vi gick innan de kastade ut mig! Hahaha!
Får vi se hur länge detta står kvar innan jag raderar det!

Alla tog en jäkla massa bilder med Karinas kamera så ska be att hon skickar över dem så kan ni få se lite bilder.

Allt som allt var det en sjukt rolig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0