Lättnad!

Det blev inget av det jag planerat idag, sitter barnvakt istället... Lite tråkigt, men inte så mycket att göra åt saken.

När jag och Karina gick hem idag så kom vi på att den 20 november är på fredag och inte på lördag. Om det är någon av er som inte vet vad som händer den 20 novemer så är det premiären av New Moon! Gissa om vi fick panik när vi upptäckte detta! Vi har biljetter till klockan sex och jag slutar jobba halv sju! Försökte komma på med världens historia om att vi hade något med skolan eller något liknande, men gav upp det ganska snart. Lika bra att säga som det var. Så så fort Donna kom hem så berätta jag som det var och frågade om det var okej att jag började jobba lite tidigare istället och då slutade tidigare. Hon ba men herregud, det är klart du ska gå! (tror hon hade lite dåligt samvete för att jag skulle sitta barnvakt på en fredagskväll) Jag fick hela eftermiddagen ledig! Så nu har vi gott om tid att vara där och ta dom bästa platserna (man väljer plats själv, inga stolsnummer). Fan vad lättad jag blev!

Känner att det är lite för lite bilder här i bloggen... ska försöka ändra på detta! Så klumpigt att ha med sig system-kameran i väskan hela tiden bara! Men ska göra ett försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0