Ledig!?!

Jag är tydligen ledig nu på eftermiddagen eftersom jag passade Christina... Jahopp, skönt var min första tanke, men nu är den mer; ehh vad fasiken ska jag göra nu? Alla jobbar ju på eftermiddagen och jag har redan varit och tränat. Tror jag tar en snabbis in till stan, hatar att gå där ensam, men något måste jag ju göra.

yes, kom på nu att jag inte ätit lunch eller middag, det kan jag ju göra i stan! Fast... vill ju inte direkt sitta ensam och äta? Åhh... Jaja, ingen känner mig här ändå!

Hoppas ni har det asbra hemma, jag saknar er! (eller aa.. vet ju inte alla som läser, men ni vet vilka ni är!)

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG SAKNAR DIG!!

2009-11-11 @ 18:57:05
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/
Postat av: SofiaBlad

O vi saknar dig! Hoppas du har det lika undebart som du är värd:D PUSS

2009-11-12 @ 19:59:43
URL: http://ma..eller ne..den e ju pausad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0