Tisdag

Nu har jag gjort iordning mig och allt, ska till puben snart :) Kommer nog bli roligare än förra gången, vet minst 4 personer som kommer så det blir nog kul!

Gick på spinning igår! Gick riktigt bra faktiskt, gillar verkligen det! Dock var det nog den enda gången jag kan gå, för jag började ju jobba tidigare igår och fick därmed sluta tidigare, vilket gjorde att jag hann dit.

Jag har fortfarande panik över vad jag ska göra efter jul. Just nu är problemet att om jag stannar, vad ska jag göra på dagarna? Kollade på jobb idag, men på 95 % av jobben så måste man ha bott här i fem år för att få ansöka. De jobb som finns är verkligen de jobb som absolut inte funkar för mig, iochmed mina arbetstider. De är också de sämsta jobben, typ gatukök, vakt och några fler. Men kan ju verkligne bara jobba mellan halv elva till tre. Och på helgerna då, men vill ju ha jobb för att ha något att göra på veckodagarna.
Skulle prata med Donna om detta idag, men hon var hemma i typ fem minuter innan hon åkte till spinningen och hon har inte kommit hem än och nu ska jag snart gå. Får försöka imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0