Torsdag

Igår kväll gick jag över till Karina, hennes host-föräldrar var inte hemma. Hur mysigt som helst! Dom har en inneboende som är kock och han hade lagat sushi till familjen och det var en massa över, så jag fick äta hur mycket jag ville! Åh, har saknat sushi! Hade precis ätit middag innan,  men några bitar gick det allt ner! Satt och pratade en bra stund innan vi skulle sätta på en film, men så såg vi att När lamnen tystnar gick på `TVn så vi kollade på den. Så sjukt bra! Har kollat på den typ 10 gånger nu och läst boken, men den är fortfarande lika bra! Vågade dock inte gå hem efter det, så vi kollade på Scary Movie som gick på en annan kanal och efter det var det inga problem att gå hem! Kan ju inte gå i becksvart mörker efter att ha sett en skräckfilm liksom...

Nu har jag precis kommit hem från stan där jag, Karina och Matilde var inne och åt lunch och jag passade även på att gå in på Jersey Post och fråga om mitt paket. De kan inte göra något om de inte har tracking-numret, vilket inte jag har. De var ju inte direkt hjälpsamma heller utan hänvisade mig till en hjälptelefon där jag fick berätta historien igen och de sa samma sak, det finns inget att göra utan numret. De sa även att de skickar tillbaka pakete efter några veckor, men det finns ingen avsändare så...
Fattar inte var det kan vara? Jag skulle gissa på att det antingen fastnat i England någonstans eller så är det på postkontoret, bortglömt eller något. Om jag bara fick gå in på lagret själv och kolla, mamma har beskrivit paketet så det kan ju inte vara så svårt att hitta. Ska ringa och tjata ännu mer, nån gång kanske man får prata med nån snäll person som säger att de kan gå och kolla efter det istället för att bara leta på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0