<3

Ett till sms har trillat in och har även fått ett samtal från Malin, Milad och Sofia! De satt på bussen med en massa andra påväg in till trädgårn! Har man inte helt underbara kompisar som tänker på en även när de är med en massa andra människor och ska iväg på fest? De hade tydligen också en överraskning? Hm... spännande!

Glömde skriva förut att när jag var ute och gick så kände jag mig väldigt ensam. Visst hade jag vart med Matilda och visst ska jag träffa folk imorgon, men så fort jag blir ensam så längtar jag hem. Lite jobbigt, haha!
Men ringde Sarah, grät lite och inom kanske 2 minuter så skrattade jag igen! Tänk att det finns sådana människor som kan få en att må bra så fort!

Jag har verkligen världens mest underbara kompisar!
Och Ida, försökte också mig på att göra pussmunnar och det blev asfult, men här kommer en ändå!


Till Ida, jag saknar dig också jättemycket!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

iiiih, baby! :):) <3<3<3

2009-10-03 @ 15:23:39
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0