Aoutch!

Var ju som sagt på yogan idag med Ulrike, tror jag kommer gilla det, men måste gå fler gånger! Dock så har jag extrem träningsverk i ben, mage och armar så varje övning vi gjorde var väldigt smärtsam...

Haha, det är så kul med folk som har lärt sig en eller flera meningar på svenska utan att riktigt veta vad det betyder. Träffade en kille som var asglad över att jag var svensk, eftersom han kunde säga hur mår du på svenska. Dock så sa han vill du ha det i rågen? istället. Jag ba: ehm, are you sure you know what that means?  Han: YES! It means How are you? Jag: HAHAHA ehm, no, not really.

Ulrikes pojkvän som körde oss till yogan idag kunde också lite svenska och det han kunde var "du är så vacker".
haha, viktiga saker vissa lär sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0