Bra dag :)

Klockan 9 gick jag upp och gick till Les Quennevais för att tillsammans med Matilde träna Step Up. (som inte alls var som hon sa, det var vanlig step up, vilket jag gjort väldigt mycket, så jag ägde! haha). När jag kom dit så kom jag på att jag glömt mina skor, så det var bara att vandra hem igen, tur att jag var så tidig! Efter passet så åkte vi hem (matilde har bil) till mig och jag sprang in och hämtade bikini och handduk oså åkte vi tillbaka och bada jacuzzi och bastade.

 Vid halv ett så åkte vi till St Ouens bay och kollade på en demonstration där människor stog vid vattenbrynet och höll händer. Det var mot den planeringen som är nu, det planeras att byggas en massa hus vid stranden. Så jag och Matilda satt där och köpte även en hamburgare. Helt sjukt vad god hamburgaren var! Det var med annanas, sallad, bacon, kött... Godaste hamburgaren jag ätit!

Ikväll ska vi, jag och Matilde och några andra au-pairer antagligen gå ut och äta, eftersom Tennerbyfestivalen är.

haha som ni märker så vill jag hålla mig sysselsatt eftersom de tidigare söndagarna har varit fyllda med hemlängtan...


Skriver om igår kväll snart, och då kommer även bilder!







okej, detta är en väldigt hemsk bild, men tog ingen mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0