Court House

Åh, det har vart en bra söndag!
Kvart över elva mötte jag upp Matilde och Karina och vi gick på Aerobics Latino. Så himla roligt! Man känner sig lite stel, men det blir bättre och bättre! Efter det så åkte vi till St Aubin och gick till Court House och åt lunch. Eftersom det är Tennerfesten så åt vi tre-rätters! Mums! Lite bilder på vad vi åt;


Japp, det här var min förrätt. Och nej, jag åt inte musslorna eller sniglarna! Det fick Matilda och karina göra!


Till huvudrätt beställde jag in kycklingbröst med kött innuti... Konstig blandning, men det var gott!


Hasselnöt...aa det hette nått franskt. Såå gott!


Matilde och Karina

Efter lunchen så åkte vi in till St Helier och träffade Sara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0