Söndag

Ska snart iväg på Aerobic Latino med Matilde, Ulrike och Karina och sen åker vi nog och äter lunch någonstans.

Igår var helt okej, kul att träffa Sonjas kompis och hennes pojkvän och även lite annat folk. Vi började på en typisk engelsk bar (eller om den var irländsk..ehe) och sen gick vi till B-bar och träffade Fredriq, Antoine, Vivianne och Caroline. Sen gick vi till Chambers och som vanligt sen till Royal Yacht. Tog med mig min kamera, det är så himla tråkigt att inte ha några bilder. Lämna in den i garderoben på Royal yacht men på B-bar tog jag lite bilder.


Karina



Sonjas pojkvän, Sonja och Vivianne


Hatar denna bilden på mig, men vafan... Sara, jag, Caroline och Karina.


Sonja och Vivianne


Kommentarer
Postat av: Ida

nej, sluta! du blev ju jättefin på den bilden :)

2009-10-18 @ 23:02:27
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0