the one thing I wish I forget

Kom precis hem från en lång promenad, tog lite bilder oså... haha, kul fredag jag har! Ajaa...
Har som vanligt vart i skolan och efter det så gick jag till Les Quennevais och mötte upp Matilde och vi åt lunch (gissa vad jag åt? soppa! haha vad händer med mig, har aldrig gillat soppa innan...) innan vi gick på Core conditioning. Man skulle använda stora bollar, fan vad svårt det var! Och jobbigt! Haha, kände mig inte speciellt smidig när man skulle upp på knä på bollen, utan att hålla i sig i något! Jag och Matilde kämpade med det tills övningen var slut, jag kunde inte ens lyfta fötterna från marken! Haha, gud vad jag skrattade! Det jobbiga var ju dock att ingen annan skrattade, blev lite pinsamt när jag upptäckte det...

Sen åkte vi till Marks and Spencer, hon skulle köpa lite grejer innan hon skulle hem och ta hand om hästarna (!!!!!) och jag åkte hem och solade :) Har hört att det är riktigt kallt i Sverige, hehehe :)

Imorgon ska jag som sagt jobba från tio till tolv, sen så ska jag träffa Matilde och en annan au-pair, vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än, men det löser sig :)

På kvällen så har familjen sin middag, undrar egentligen hur många det är som kommer. De stressar ju som det vore en riktigt stor fest, men med tanke på att middagsbordet endast rymmer 6 personer så antar jag att det blir en ganska liten middag. Jag ska iallafall ut med Sonja och Sara, två tyska tjejer från min klass :)



 














(om ni undrar vad rubriken har med saken att göra så har jag en låt på huvudet och kan bara komma på desa ord just nu...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0