Jag längtar hem....

Jag längtar hem.
Saknar min mamma, pappa, underbara lillebror och Milla. Vill ha lite kramar.
Åhhhh, kan det inte bara bli 12 december NU?!

Missförstå mig inte, jag älskar Jersey och trivs riktigt bra här, men hemma är ändå bäst.
Ni vet nog inte hur mycket jag längtar efter att vakna på en lördag och äta frukost med familjen, eller att ha någon som säger, när man ska ut, "men kan du inte stanna hemma idag? Vi ska ju äta tacos!"
Vill ha en kram från mamma och pappa. NU!!




Sarah


Jag och Sofia


Jag och Milad


Anna


Lillebror


Milla


Ida



Malin


Kommentarer
Postat av: malin!

Aw, baby. jag saknar dig med! MEN... tänk såhär.. WHAT DOESN'T KILL YOU ONLY MAKES YOU STRONGER!



Du kommer verkligen gå så jävla stark ut ur den här upplevelsen sedan när du kommer hem! Lovar! Om du kan hantera barn som är jävliga (ursäkta ordvalet... haha), vara hemifrån så pass länge, vara utan familj och vänner (och hund!!), vara helt självgående i ett jobb som kräver jättemycket disciplin och ansvar dvs. "run a household" i din ålder, vara såpass överseende med de olika hinder och problem du går igenom (började exempelvis på flygplatsen redan...)



Jaaa, att klara av allt detta är flertalet sjuka jävla prestationer som är så sjukt svåra att ta sig igenom - bevisar inte det lite att "What doesn't kill you only makes you stronger"... Jag menar;



Att du vågade! Bara det - att våga tacka ja, att våga boka flygbiljett, att våga packa väskan, att våga säga hejdå, att våga sätta sig på planet, att våga möta den nya familjen - det är också sjukt starka bevis på att du är stark!



And I believe in you! Och det är självklart att du längtar hem, vem skulle inte göra det? Det är såklart heeeelt rätt att längta hem till det man är van vid, till alla man saknar, till platser man är hemmastadd i osv.. Men när man gör det.. När DU gör det.. Försök tänka... What doesnt kill you only makes you stronger!



Can't wait for December the 12th, BUT!! I wish you all the best until then! Och ett tips: Tiden går snabbt när man har roligt! ;) Sååå....



Go out och försök slå alla rekord som någonsin satts i värsta bakfyllan.. I believe the WORLD CHAMPION right now är Sarah.. Can you beat her? :) ;) ;) Hahahha, skoooojaaa!



I LOOOOOOVE YOU!

PUSSPUSSS!!!

Malin

2009-10-21 @ 23:29:34
URL: http://malltheball.blogg.se/
Postat av: Ida

hur ska man toppa Malins upp-peppningsbrev då? haha :) Jag kan iallafall säga att jag saknar dig superdupermegadundermycket och älskar dina kommentarer i min blogg, dom piggar verkligen upp och då vet jag att du förstår mig :)



SAKNAR DIG!



SNYGGAST bild på Sarah förresten ;)

2009-10-22 @ 20:22:15
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/
Postat av: anna!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej <3

vi och allt här är kvar när du kommer hem :]

2009-10-25 @ 14:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0