Efter jul-planer

Hopp, då var det måndag igen! Lite ändringar denna veckan... Barnen är lediga från skolan, det är höst lov. Och eftersom mamman är lärare så är även hon ledig. Trodde det skulle bli jättejobbigt att ha mamman se på hur jag arbetar, men det var inte alls farligt. Jag behöver inte heller gå upp lika tidigt, går upp kvart över sex annars, men nu börjar jag 8! Så skönt! Sen så var det faktiskt bara trevligt med sällskap, tvillingarna var med mig nästan hela tiden och pratade på. Mamman frågade också hur jag skulle göra efter jul, vi har inte riktigt pratat om det, ifall jag ska komma tillbaka eller inte. Men iallfall så sa hon att hon jättegärna vill att jag ska komma tillbaka! Så skönt att höra!

Jag vet dock inte alls hur jag ska göra. Jag trivs jättebra här på Jersey, men jag liksom lite andra idéer, men det är inte alls säkert att det går att ordna.
Att skaffa lägenhet med Ulrike som jag skrev om tror jag inte längre är en sån bra idé. Vi tog ju en drink igår kväll och pratade bl.a om detta. För det första så har hon skulder, hon verkar inte vara så .... ansvarsfull osv. Jag tror helt enkelt att det inte kommer funka.

Min största dröm just nu är att jobba i ett hoppstall efter jul. Men det verkar lite svårt att hitta ett bra stall... Men jag fortsätter leta!

Jag har även sökt in till universitet till vår, så det är ju ett alternativ.

Det dumma är att Donna vill helst ha svar denna veckan om jag ska stanna eller inte, eftersom det är nu hon har tid att leta efter en ny au-pair. Åhhhh, HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: anna!

det vitktigaste är att du fattar rätt beslut, så donna får typ vänta om du inte vet. tycker jag! :]

hon vill ju heller inte att du ångrar dig, antar jag ;o

2009-10-26 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0