Torsdag


Hej hopp alla glada!

Skola och biblan idag, letade i typ två timmar för att komma dit och när jag väl kom dit så var det verkligen ett asdåligt bibliotek! Bara gamla böcker... Aja, fick med mig tre stycken hem och ska låna en av Karina med.

Sitter barnvakt även ikväll.

Haha, lite roligt, familjen har gäster på lördag och mamman är hur stressad som helst över detta! Hon har beställt målare, de har fixat trappan, de har bytt handfat.. och då har hon inte ens bestämt vad de ska äta! Haha :) Hon har även bett mig jobba på lördag morgon i utbyte mot att jag får ledigt hela fredagseftermiddagen.

Alla drar till Sticky idag. Nej, nej, inte alls avundsjuk. Det brukar ju inte vara så kul när det är Top Floor och när typ alla man känner är där.  Hahaha, ja ja, jag har väl haft min tid där... 


Saknar min lilla Millapilla...


Kommentarer
Postat av: anna BÄST

jag är inte på sticky!!!!!!! :D hahahaha :p om det gör dig gladare ;] PUSS!

2009-10-01 @ 20:49:25
Postat av: malin (:

inte jag heller längre :) hahaha, kul att jag skall upp om... 4 timmar! Woho, naaaaaaat!

2009-10-02 @ 02:54:29
URL: http://malltheball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0