Freedag

Äntligen fredag! Ikväll så ska jag kanske ut med de svenska tjejerna eller med lite kompisar från skolan. Eller så ska jag sitta barnvakt.

Imorgon har jag iallafall bestämt, då ska jag ut med Sonja och hennes kompisar som kommit hit från Tyskland. Karina ska också med, och förhoppningsivs lite annat folk! 

Förövrigt så har jag en intressant konversation med bland annat Sarah på msn;

Sarah. säger:
köpt en ny tandborste idag..underbart!

Angelica. säger:
HAHAHHA

Sarah. säger:
älskar nya tandbortar
tandborstar
haha
en blå! sjukt grym!

Har kämpat i dagar med en konservburk med vegetarisk soppa som jag inte får upp, så tillslut så frågade jag Christoffer. Satt i köket med datorn och hade web-camen på och försökte visa hur allt såg ut oså försökte han komma på nått bra sätt. Slutade dock med att han sa: men vafan, ta en kniv och högg! Så det gjorde jag! Haha fick fram ett litet hål där jag kunde få ut lite soppa. Och eftersom det var en så stor burk så blev det en massa över, men vill inte riskera att någon äter upp det så slog in burken i foliepapper och tog med upp på rummet! haha, ibland är man bra smart!
Får se till att komma ihåg att den står där bara. Kan bli lite äckligt annars tror jag...


Kommentarer
Postat av: V

Man ska inte ha kvar mat i en öppnad konservburk.. Det är farligt! :p Så ett tips... ÄT INTE upp resten! :D

2009-10-16 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0