Hej hopp

Har varit i skolan och även ätit lunch med Ulrike, ska iväg på Core conditioning om en halvtimma typ.

Jag vet verklingen inte vad jag ska göra efter jul. Jag har 100 ideér, men speciellt en idé lockar extra mycket. Vet inte om jag borde säga vad det är än. Några av er vet redan vad det är för något, sååå väntar nog lite, innan jag vet om det ens är möjligt. Kan ingen bara säga vad jag ska göra? Vet att jag ville ha en massa alternativ, men nu känns det helt plötsligt bättre med bara ett alternativ. Haha :)

Har inte så mycket att skriva

Och ni som undrar, paketet har inte kommit än... Hur lång tid har det gått nu egentligen? En månad? Nått sånt skulle jag tippa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0