hej hopp

Haha, förlåt för det förra inlägget, men jag var ganska irreterad. Jag har inte världens bästa morgonhumör och då ha fyra ungar klockan halv sju på morgonen som; börjar gråta för att hon inte får en hel chipspåse i lunchboxen, en 6-åring som säger: angelica, kom här! du får städa upp detta! när han har spillt mjölk över halva bordet, en annan som bli sur på mig när hon inte hittar sin tröja... Åhhhh! Det är inte helt lätt att hålla god min hela tiden, det är en sak som är säker!
Brukar inte bli såhär irreterad, trots att liknande saker händer varje dag, men jag orkade bara inte idag. Höll dock en jävligt bra min och barnen blev glada tillslut, men åh vad jag bara kokade inombods. Så jäkla bortskämda!

Det är målare hos oss just nu. De skulle vart klara i torsdags men de håller fortfarande på. Tycker det är lite obehagligt att ha tre okända (varje dag är det nya män) här som kommer och går hur som helst. De har nyckel till huset och om man typ tittar på TV, duschar eller byter om så hör man nån ba HELLOOOO?!?!? och visps så har man tre gubbar i huset. Innan målarna så var det rörmokare, en gubbe som fixa med trappan, en som fixa med garaget och en med trädgården. Undrar när det tar slut?!

Haha, är som ni märker inte på så bra humör. Ikväll ska jag iallafall till Post Horn pub, ska bli kul!

Skulle tränat idag, men jag har sån extrem träningsverk att jag knappt kan ta mig uppför trappan så jag skippade det idag...


Kommentarer
Postat av: dinälsklingstös_sarah

Irriterad stavas med I och INTE e!

2009-10-06 @ 20:13:51
Postat av: Angelica

du kommer ju knappast vara min älsklinstös länge till med sånna kommentarern! ;)

2009-10-07 @ 16:47:39
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0