Kvällens planer

Hej hopp!

Har precis kommit tillbaka från gymmet, var där med Ulrike och Matilde. Vi skulle egentligen gå och simma men det stängde precis... så jag som inte hade med mig träningskläder fick träna i de kläder jag kom i, haha. Som tur var så hade  jag leggings och en lång tröja, så det var inte så farligt.

Ska ut snart, men är inte alls pepp. Har haft världens huvudvärk ganska länge nu. Har tagit huvudvärkstablett för typ 10 min sedan, så det kanske släpper snart. Annars så är jag nog bara med en kort stund, tar en drink och åker hem typ.

Börjar få lite panik över hur jag ska komma hem. Innan har jag alltid varit ute med Karina och hon har numret till en taxichafför. Bussarna slutar gå halv tolv och för att ta en taxi måste man stå i världens längsta kö och det är inte ens säkert att man får en taxi. Så... med huvudvärken  + detta så kanske jag tar den sista bussen hem. Plus igen att ingen bor där jag bor och jag vågar typ inte ta en taxi ensam, har lite fobi mot det.

Åh, är så himla hungrig, men familjen har ju sin middag nu och jag vill ju inte direkt gå ner och göra iordning mat. Åh... inte min kväll! Fast inget kan iof få mig att må dåligt idag, tack vare alla bilder från igår kväll! Haha, gud vad jag har skrattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0