Lite tid att slå ihjäl..

så, nu har jag bestämt mig. Huvudvärken har släppt men är fortfarande inte spec. pepp. Är också helt sjukt hungrig, vill inte gå ner och störa... Så jag åker in och tar en eller två drinkar och sen tar jag halv tolv bussen hem :) Vill verklinge inte riskera att inte få en taxi, fy fan vad hemskt att behöva stanna kvar och vänta på morgonbussen som kommer halv sju. Dagarna är här ganska varma, men kvällarna/nätterna är kalla!

Hm, min buss går om typ 30 min. Vad ska jag hitta på nu då? Är helt klar ju. Tur att man har datorn som kan underhålla en!

Mamma skickade ju ner skor, jacka och kamera i måndags, men paketet har fortfarande inte kommit. Åh, jobbigt med jacka! Har en röd klänning på mig, kan ju knappast ha en röd skinnjacka! Får ta den vita... Har med en kofta som jag kan ha typ i kön oså, så kan jag ha jackan i väskan och ta på när jag ska åka hem.  Haha, ganska intressant va? Sa ju att jag har mycket tid!

Imorgon ska jag och Matilde på Step! Dock inte alls samma step som hemma, utan här står man i en ring av step-up brädor och gör sit-ups, armhävningar osånt. Tror jag iaf. Matilde är fransk, hon pratar bra engelska, men hennes uttal är väldigt... franskt. Så när hon pratar fort så låter det som hon pratar franska och jag fattar ingenting. Men tror det var det hon menade! Det är kvart över tio imorgon! Gah, tidigt! Men aja, antar att det är bra...

Här i Jersey så är det just nu något som kallas Tennerfestival, vilket betyder att alla resturanger erbjuder en tre-rätters middag för 10 pund. Så vi kanske går ut och äter sen med, hade vart så gott med riktig mat! Och denna gången ska jag fan inte äta soppa! Åt det idag med och börjar verkligen tröttna  nu. Soppa, en macka  och två bananer är det enda jag har ätit idag, så får ta det lugnt med drickandet idag, kommer inte sluta bra annars... haha :)

Aja, nu får jag ta och gå, tar en stund med mina klackar!

Puss på er, hoppas ni har en jättebra lördagskväll!


en bild från balen... underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: ANNNA

åååh balen bäst!

2009-10-05 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0