Lördag

Gud vad skönt det är med lördag! Började dagen med att träffa Ulrike på gymmet, men var en timma tidig (min dator tror jag är i Svergie så den ställer om sig ibland) så tänkte att jag lika gärna kunde börja träna, så jag tränade i två och en halv timme i rad! Den du! Sen gick jag hem och åt lite en snabbis innan jag tog bussen in till stan och träffa Karina. Kom hem för en halvtimme sen kanske och nu ska jag ta det lite lugnt, kolla en film eller nått och sen börja göra iordning mig för ikväll! Kommer inte ihåg om jag har berättat men Sonjas kompisar är här så vi ska ut med dom.  Nanna och Karina följer också med, så det kommer nog bli skitkul!

Hösten har förövrigt kommit till även Jersey. Fan vad kallt det var idag. Känner bara för att dra på mig jeans, convers och nått linne och gå ut i idag, men Jeresy är inte riktigt som Göteborg, tror inte jag skulle komma in på några ställen i dom kläderna! Haha, hemskt, men sant. Knappt man kommer in utan högklackat. Konstiga värderingar dom har här, de kollar inte väskan ifall man har sprit i, de kollar inte legg, men kläder, det kollar dom! Haha aja... inte så mycket att göra åt! Får knö ner conversen i väskan och byta när det gör ont!

 

Har ju förövrigt blivit en Harry Potter nörd och ska nu kolla på ytterligare än. Att jag inte fattat hur bra dessa filmer är!

 

Hoppas ni har en jättebra lördagskväll, för det kommer jag ha iallafall! Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: V

Man ska inte träna 2 ½ timmar under ett och samma träningspass. Glukosreserverna i musklerna tar slut och musklerna börjar brytas ner. Sedan har jag förstått att du tränar i stort sett varje dag, vilket inte är optimalt. Träningen bryter ned musklerna, det är vilan som får dem att växa. Man ska helst vila muskelgruppen som varit aktiv 48 timmar. Du får ut mer av din träning om du vilar.. Ett tips bara!

2009-10-17 @ 20:30:39
Postat av: Ida

men hahahaha, vem är V och vad vill den?? :D cp.....och mysko...Ha det bäst ikväll, hjärtat :)

2009-10-17 @ 22:25:59
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0