Lördag

Har spenderat dagen med en massa andra au-pairer, alltid trevligt!

Började på gymmet tillsammans med Caroline (fransk) och Matilde (även hon fransk) och efter det så åkte vi till St Owen där vi åt lunch vid stranden. Lite blåsigt, men annars rätt varmt. Sen körde vi till St Brelades Beach där vi tog en glass och mötte upp Karina, Antoine (fransk), Vivianne (tysk) och Islam (fransk). Vi tog en varm chocklad på ett café, rätt mysigt!

Nu måste jag verkligen göra mig iordning, men jag orkar inte gå upp! Haha, latmasken själv!

Imorgon ska vi på Aerobic latino! ah, ska bli så kul!

Ajaaa, nu måste jag verkligen hoppa in i duschen, vi ska ju träffas vid sju eftersom vi ska äta middag innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0