Maaat

Det var väldans vad man vaknar tidigt när man är hemma på en fredagskväll då... Vaknade med panik, ska gå på spinning halv elva, men hade glömt ställa klockan. Men klockan var bara halv åtta! Jag som ville sova ut!

Ikväll ska vi ut och äta och efter gå till lite klubbar. Kommer inte ihåg om jag har skrivit om det innan, men just nu är det något som kallas för Tennerfesten, vilket innebär att alla resturanger erbjuder tre-rätters middag för 10 pund. Och då snackar vi riktigt riktigt fina resturanger! Alltså ett perfekt tillfälle att gå ut och äta riktigt gott.

På tal om mat så kom Brendan hem efter att ha handlat mat igårkväll och när jag hjälpte till att packa upp så fråga han:
Angelica, do you eat?
Jag: Haha, yeah, of course I do
Han: When?
Jag: Ehm...
Han: Well, I bought some pizza for you, choose wich one you want!

Dock slutade det med att jag satt och åt middag med Donna och Brendan, och bara för att visa att jag inte är anorektisk eller något så åt jag extremt mycket. Jag och Brendan hade lagat potatismos, kroketter, pizza, vitlöksbröd, biffar... Och, med lagat så menar jag naturligtvis att ta ut förpackningen ur kylen, göra lite hål i plasten, in med den i micron i två minuter, ta ut, rör, och in igen för 2 minuter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0