Måndag

gud, igår var nog den tråkigaste dagen jag varit med om! Latinodansen var däremot askul, men när jag kom hem vid ett så hade jag så tråkigt att jag höll på att dö. Det är lite svårt att bo i en annan familj, för de åker ofta iväg på helgerna och gör olika saker och de frågar aldrig mig om jag vill följa med. Sen känner jag mig inte  så hemma här att jag kan gå ner och sätta mig i vardagsrummet, vet inte vad familjen tycker om det... Tog en lång promenad iallafall och kollade även på Harry Potter... Hm, rolig söndag. Eller inte!

Aja, idag är det en ny dag! Har gjort klart alla sysslor och äter frukost just nu. Ska till skolan som vanligt och sen tänkte jag gå på nått pass, vet inte riktigt vilket än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0