Söndag

Hade en helt sjukt kul kväll igår! Vi började som sagt med att gå på resturang. Det var inte helt lätt att hitta en resturang för 8 personer, vi gick från ställe till ställe och även de schabbigaste ställerna hade fullbokat. Känns ganska smart av oss att tro att vi får ett bord för 8 personer på en lördag kväll. Herregud vad i gick! Inte kul när man har höga klackar! Tillslut så hittade vi en mysig pizzeria. Efter middagen så delade vi på oss, några åkte hem till Caroline (de som inte skulle ut) och jag, Nanna, Matilde och Karina gick till Buddha Bar, Traders, Chambers, ett annat ställe som jag inte kommer på namnet och vi slutade som vanligt på Royal Yacht. Dit kom även de andra sen, men de var inte så pepp så de drog hem ganska tidigt. Men shit vad kul vi hade! Dansade som.... aa jag vet inte, men sjukt kul var det!

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen (heelt underbart), har ätit frukost och om 50 minuter ska jag på Aerobic latino.

Eftersom paketet mamma skickade inte har kommit så hade jag ingen kamera, så har inga bilder.

Ha en bra söndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0