Tisdag

Nu har jag precis kommit hem från puben. Det var en hel del ungdomar där denna gång och jag hade riktigt kul! Så roligt att träffa nya människor varje gång! Ulrike körde hem mig, men vi hade så kul i bilen så vi stannade till i st Aubin på the Boat House (aassnyggt ställe) och satte oss där en stund.

Skulle ju tränat idag, men det var något i mig som typ skrek nej, vet inte vad det var, känner mig inte sjuk eller något, men jag ville verkligen inte. Men tänker att det är okej typ, tränade varje dag utan en dag förra veckan, inkl. helgen och igår.

Brendan (pappan) försöker verkligen att prata mer med mig, men det är så jäkla svårt. Han har väldigt stark dialekt, men den börjar jag förstå allt bättre nu. Men det jobbiga är att han säger sånna saker som jag verkligen inte vet vad jag ska svara på. Typ om det är en låt på radion så säger han vilket årtal den gjordes eller något annat ointressant. Försök att komma på ett bra svar till det liksom. Eller när han säger att han hatar sitt jobb... Vad svarar man på det liksom? En sak om det hade vart en kompis eller familjemedlem, men när man småpratar samtidigt som man lagar mat? Jag typ skrattar lite och ba okej... Jag kan ju inte verka allt för rolig!

Aja, nu är klockan 10 över tolv och jag måste verkligen sova!

Godnatt och puss, hoppas ni har haft en bra tisdag!



Det här var min lunch... eller det var meningen att det skulle vara det... Creamy golden vegiterian soup hette den... Nja. helt geléig var den med...  Såg ut som någon spytt upp det och sen hällt tillbaka det i burken. Slängde alltihopa och gjorde iordning en annan soppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0