Träning!

God kväll alla söta läsare!

Idag har jag, förutom jobbat och vart i skolan, gått på Total Tone (vilket är; "A combination of body sculpting exercises designed to tone & strenghten all aeras of the body"). Det var inte överdrivet jobbigt, men helt okej. Tänkte egentligen gå på Pilates Fitness ikväll med, men det börja sju och jag var klar 10 i sju... '

Imorgon är det inte speciellt mycket klasser på dagen, men tänkte jag kunde prova Tai Chi & Relaxation ("This class will relax the mind and body, It gently tones and strengthens muscles, improves your balance and posture and can also improve some medical conditions eg. cardiovascular, respiratory and digestive disorders"). Verkar inte allt för jobbigt så kanske får gå till gymmet efteråt med...

Så himla roligt med alla dessa olika klasser man kan gå på! Har räknat dom och det är 47 olika klasser, plus några för överviktiga, gravida, äldre och med skador.

Har fått två otroligt söta sms! Man blir så himla glad, började gråta av det ena! Tänk att det finns människor som bryr sig så mycket om en! Har träffat folk här som inte längtar hem alls, de kan ju inte ha några bra vänner eller familj att längta hem till. Själv har jag världens underbaraste familj och fantastiska vänner, inte konstigt man längtar hem! Har ju iof träffat många bra kompisar här med, så jag överlever! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0