Yoga

Har precis kommit hem från ytterligare en yoga-klass. Haha, jag är nog inte så bra på det... Vi skulle stå mot en vägg, framåtböjda med ena benet upp i luften, låter enkelt, men man ska ha kroppen på ett speciellt sätt, så det är skitsvårt! Tycker jag iallafall. Står och kämpar förfullt och Matilde försöker rätta till min kropp (man jobbade i par) så säger läraren; kom här och kolla, denna tjej har vart här två gånger.
  Jag verkligen lös upp och trodde jag var ett underbarn när det kom till Yoga. Så forstsätter hon; såhär ska man inte göra! Jag börjar gapflabba och ba haha well, thank you... Så då börjar alla "förstå-sig-påare" att rätta till mina ben, kropp och huvud, allt på samma gång. Samtidigt som jag verkligen skrattar!

Hahahaha, fan vilken syn det måste vart.

Nu ska jag ta och byta om, om en kvart börjar jag jobba. Ikväll sitter jag barnvakt...


Kommentarer
Postat av: Meurk

Tror säkert du var finast och bäst av alla, de är bara avundsjuka..Alskar dig, Mamma.

2009-10-07 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0