Är sjukt arg...

God morgon!
Eller... god och god. Fy fan vad arg jag är. Har verkligen längtat efter att få sova ut, går upp senast kvart över sex varje morgon. Vaknar av att barnen låter som aldrig förr, gapar och hoppar som galningar. Detta är vid halv åtta ungefär. När de äntligen går ut och leker istället hör jag någon såga utanför, men det var inte så högt så jag somnar nästan om igen. Men sen så börjar den jäveln borra inomhus, rättare sagt vid trappan, som ligger kanske två-tre meter från mitt rum. Sen sågas det, bankas, borras igen. Det tar aldrig slut! Nu är klockan 20 över tio och jag har varit uppe i två och en halv timme. ÅHHHHHH! Vem FAN beställer byggarbetare klockan 8 på en lördag? Är dom helt dumma i huvudet eller? LÅT MIG SOVA!

Jaja, när jag ändå är uppe kan jag ju lika gärna berätta om igår kväll. Jag och en kompis skulle på en middag med skolan men hon blev sjuk och jag ville egentligen inte gå ensam, men efter övertalning från Donna (och lite sofia) så gick jag ändå. Bussen/vanen skulle komma vid Red Houses (bild nedanför) 5 över sju.

Tio i var jag där, men kommer det någon van? Nepp! Står där till 20 i åtta och väntar. Pratade med min älskade pappa i en halvtimme och när jag la på så dog mobilen, hade helt missat att batteriet var lågt. Så kunde inte ringa någon och fråga vad som hände eller någonting.

 Hem ville jag inte heller gå för jag visste att Donna skulle bli skitsur på skolan och antagligen ringa rektorn (hon har jobbat där). Så funderade på att typ vandra omkring i några timmar, men gav upp den tanken ganska fort. Så köpte glass och gick hem, förklarade för Donna som blev skitsur, men hon lovade att inte ringa iallafall. Sen kollade jag på film och första avsnittet av True Blood. Alla säger ju att den är asbra så tänkte ge det en chans. Den verkar ganska konstig, men känner att jag måste se ett avsnitt till, så jag antar att den är bra, haha.

Ville se det på SVT Play, men det går ju inte! Anledningen är för att jag inte är i Sverige och de inte har rättigheter att sända utanför landets gränser.


Vet inte riktigt varför jag bara tog en, jättedålig bild på Red Houses men antar att det är bättre än ingenting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0