Det blev lite sent...

Igår var jag ju som ni kanske vet ute med skolan och denna gången kom det en hel del ungdomar, så jag hade jättekul! Vi var några som satt kvar tills det stängde och sen gick vi till Le Calla och dansade.

 Blev lite sent, tog en taxi hem vid 2, jobbigt när man ska upp klockan 6 samma dag, men det var helt klart värt det! Ångrar att jag inte tog med mig min lilla kamera, lämnade den hemma i Svergie, tänkte inte på att jag ju inte kan ta med mig systemkameran ut, så jag har inga bilder från kvällen. Ulrika tog bilder, så hon kanske kan skicka några.  

Efter skolan idag så åkte jag och Karina in till stan, fick skjuts av en från klassen :) Köpte skorna som jag visade i inlägget innan, en party-plånbok och sockar. Vet inte var alla sockar tar vägen, hittar bara två st och de är inte likadana.

Oj vad klockan är mycket, måste börja städa nu!

Puss Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0