Förkyld

Tror jag börjar bli sjuk... är nästa 100 på att jag har feber, har förkyldningshuvudvärk, lock för öronen... Känns ju sådär lagom kul. Bra ändå att det är nu på helgen, tror inte det är så populärt att "ta ledigt"...

Aja, var i stan idag och kollade lite. Köpte lite nödvändigheter som bomullspads och tops, alltid lika roligt att komma hem med sådant... Haha, eller inte! Köpte även ett jättefint halsband på Topshop. Ville köpa en tröja eller något men orkade inte prova pga förkyldningen.

Hoppas ni har det jättebra hemma och har en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jag snurrade runt lite på Facebook och såg att du hade skrivit till Karina så jag antog att du också befinner dig på Jersey. Jag bor också på Jersey och delar lägenhet med en annan senan tjej som heter Ida. Vi är ett gäng med svenskar och Jerseykiölar som umgås väldigt mycket. Du är jätte välkommen att hänga på när vi går ut eller bara hänger. Jag var au pair i Karinas gamla familj och bestämmde mig att jag skulle stanna ett litet tag till efter min au pair tid var slut. Både du och Karina är jätte välkomna att höra av er om ni vill hänga på. Karina har mitt nummer. Jag har addat dig på Facebook också om du undrar vad det är för främling :) jag är på väg hem till Sverige as we speak för att hälsa på men jag är tillbaka den 26e och den lördagen ska vi ut så ni vill hänga på är det inga problem! Hör av dig på Facebook så kan du få mitt nummer eller så kan du fråga Karina! X Hanna

2009-09-20 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0