Igår kväll

Fattar inte varför jag vaknar så tidigt... vaknade vid 9 idag. Och somnade vid fyra. Vilket betyder att jag kommer vara trött på dagen istället. Aja, det är söndag och då är det okej.

Igår var jag ju som sagt ute och denna gången var det med de svenska tjejerna. Vi började kvällen hemma hos Hanna som bor i St Helier, så från henne var det kanske 10 minuter till klubbarna. Vi var där en stund och hade riktigt trevligt och jag kämpade verkligen med att komma ihåg namnen på alla, tror jag kan det nu.

 Sen gick vi till Chambers och dansade, sen till Chigago och sen till the royal yacht. Hade riktigt kul! Det är 18 på alla klubbar här och inget inträde, så till skillnad från hemma i Göteborg så kan man hoppa runt bland de olika ställerna. Dessvärre så finns det ingen gaderob på  ställerna! Fattar inte varför? Eller jo, på The royal yacht finns det en gaderob, men det är allt. Jag hade ju med mig jacka, väska och en påse med skor. Kul att släpa runt på det hela tiden... Nästa gång tar jag min stora väska och knör ner allt där istället, som de andra gjorde.

Kvällen slutade vid Turkish delight (?) där vi åt mat innan vi knödde in oss i en taxi hem.

Ne, nu ska jag kolla på Twilight i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0