Mycket att göra!

Har jobbat över en massa idag, är hur trött som helst!
Detta var andra dagen jag mötte upp barnen vid skolbussen, annars brukar dom åka med mamman hem. Detta betyder att jag ska hämta dom 20 över fyra och sen ska passa dom. Kan ju inte vara så svårt, tänkte jag... Det är fan svårt! Fyra barn som ska prata med en hela tiden, alla har något att säga. Alla har något de behöver hjälp med. Läxor, fixa tv:n, mat, fixa boxningsbollen, fixa håret.... Det tar aldrig slut! Plus detta så ska jag göra mina vanliga sysslor som strykning, laga maten (inte alltid dock, men det kommer bli oftare), huset ska vara städat, sängarna bäddade... Och då börjar jag jobba klockan 4! Jobbar två timmar på morgonen med, men barnen åker inte hemifrån fören 8 och jag slutar kvart över nio, så jag hinner inte göra så mycket. Men men, mamman är välidgt snäll och förstår att jag inte hinner med allt, så det är lungt.


Igår var jättekul! Tjejerna var hur gulliga som helst och det var så himla skönt att träffa några i min ålder. Vi satte oss på en pub, vi hoppade över cafét.

Ska se om det finns några roliga bilder att lägga upp... Kommer i nästa inlägg i sådana fall!

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0