Mysig fredagskväll

Igår hade jag och Karina en jättemysig kväll, jag gick över till henne (hon bor typ 5 minuter bort), självklart gick jag lite fel, men efter att ha ringt henne och frågat ifall hon kan komma ut så hittade jag rätt!

Jag hade köpt med mig blåbär bland annat. Blåbär kan ju verkligen vara bland det absoult godaste som finns, men dessa var väldigt konstiga. Jättestora och allt annat än blåa inuti. Mer gråa. Genmanipulerade?? Antagligen ja...

Vi såg Changeling, den var hur bra som helst! Väldigt, väldigt hemsk, men jättebra!

Aja, idag är det lördag och vad ska man hitta på? Ingen aning. Kanske åka in till stan? Nja, är väl sådär sugen på det. En lååång promenad på stranden? Hm...jaa det kanske man kan göra. 

Jag ångrar inte alls på något sätt att jag åkte hit, men när man läser Malins blogg om deras utekväll som, för bara typ tre veckor sedan, jag ALLTID var med på, så börjar man ju... aa, jag vet inte, men jag ville såååå gärna vara med. De firade Ida som fyllt år för någon vecka sedan...


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för ditt sms, hjärtat! I LOVE YOU! önskar att du var där med oss! Svarade jag på smset du skickade?

2009-09-12 @ 16:44:12
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaa då, fick ett fint sms tillbaka från en lite för full Ida.... hahaha :) sånt gillar vi! älskar dig med!

2009-09-12 @ 22:20:42
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0